Bestilling af nøgler og nøglebrikker

Nøgler og nøglebrikker kan kun bestilles af lejlighedens ejer. Lejere skal således kontakte ejeren for bestilling af yderligere nøgler og/eller nøglebrikker.

Der skal kvitteres for modtagelse af nøgler og nøglebrikker - bestyrelsen kan, efter aftale med ejeren, udlevere nøgler og nøglebrikker direkte til lejeren mod at lejeren kvitterer for modtagelsen. Det er dog altid ejeren, der er ansvarlig for udleverede nøgler.

1 nøgle koster kr. 250,00
1 nøglebrik koster kr. 100,00.

Bortkomne nøglebrikker skal meldes til bestyrelsen omgående. Hvis ikke du har nummeret på den nøglebrik, der er forsvundet, skal du oplyse numrene på de nøglebrikker, du fortsat har.

Låseomlægning - f.eks. i forbindelse med lejerens manglende tilbagelevering af nøgler og nøglebrikker - skal aftales med bestyrelsen, og bestyrelsen henstiller til, at låsen(e) omlægges således at nøglesystemet opretholdes. Samtlige ikke tilbageleverede nøglebrikker skal spærres, og det er derfor vigtigt at du kontakter bestyrelsen med henblik på at få ajourført låseplan og elektroniske læsere på dørene.